My Lovely Friends

Saturday, 30 July 2011

CES Challenges - Feeling The Blues

Good morning everyone well its Saturday so its time for CES Challenges & this week it is my turn to choose the theme & I chose..............
FEELING THE BLUES
I dont mean sad, I wouldn't want anyone be sad ;0(
I mean I want to see BLUE, blue creations as long as the main colour is blue then we want to see it.
So do ya fancy coming along & joining in? There could be chance of winning a tenner at

Well while you are thinking & whilst you are here how about I show you what I did............
...........................no dont run awayyyyyyyyyyyyyyyyyyy......come back!!!!!!!!!

I have dug around in my stamps & found this little beauty..............plz dont shout at me but she has finally seen ink I got her last year but then didnt get around to using her........:0(

Isn't she a sweetie sking along with her dog in toe.........I reckon the dog is pulling her along......
'Giddy up doggy.....faster, faster'
Yes I've had a bad night & I'm tired........believe me I go really silly & laugh a lot when I'm tired......lol

Anyway can you believe I've done a crimbo card.........yayyyy me.....ta daaaaa
The gorgeous flower I spritzed with Glimmer Mist & edged the the petal with a bit of white acrylic paint.
All the flowers except the tiny blue ones are all from Crafty Emma's Store.

The oh so beautiful paper is Webster Pages 'Santa & Sweet Season' 

This is 'Skating Along' from LOTV & she has been coloured with Copics.
I tried not do too much blue in the sky as its snowing lol. I've added stardust stickles to all her fur then I made a glitter snowflake & dotted glossy accents around the image & covered some with glass glitter to imitate snow.....thought it would be nice to have it snowing lol. This def sparkles lol.
The ice I've got the sky reflecting in it, altho you cant really see it much.

The pretty lace I won & I threaded bakers twine up & over the holes in the centre. Bakers Twine & 6x6 scalloped card is available from Crafty Emma' Store.
 Well thats it from me please pop over to see my fab teamies creations they are all just gorgeous.
Hope you will find time to play along with us this week, we look forward to seeing all your fab creations.

Thannk you sooooo much for stopping by big hugs to you all mmwah
Tatty bye for now x0x0x0x
Challenges I'm Entering..............
http://totallypapercrafts.blogspot.com/ - Bling It Up (this certainly sparkles lol)



46 comments:

Teri said...

Totally GORGEOUS hun!! And it's a chrimbo card too. I have managed to stay away from that so far. . . LOL
Hope you have a great weekend (did you get to finish those bricks?) Don't go overdoing things hun!
Teri xx

Shell Shearer Swinscoe said...

Gorgeous hun, love the image she is sooooo sweet!
Good to see ya back bloggin!
hugs Stokie xx

Angie said...

Fabulous hun i love this image i used it on my cards last year. Well done for making a christmas card, i don't do christmas until it gets cold, it just doesn't seem right to me especially when the sun is shining.
Hugs Angie x

Astrid said...

Hello Vickey, everything oke???
Beautiful card you make, winter colours, gorgeous.
Hugs Astrid

krafty-kutz said...

Can u email me, when i mail u im getting a delivery failed message!!

Mona E said...

Gorgeous card, Sweetie! Love the blue tones. It looks really beautiful with the glass glitter. I really love this stamp too. It`s so sweet. Hope you are feeling a little bit better. Have a nice weekend. Hugs...Mona

KarinsArtScrap said...

very beautiful card vicky.
great flowers and lace.

greetings karin

Keep It Sweet and Simple said...

Stunning card - just love that glittered up girl and her doggy.
Clever idea to put the twine through the lace ( I will be nicking that!)
Caroline xxx

Sue said...

Wow so pretty !! Love it :D

Sandra said...

Fabulous card Vicky this image is adorable and great for a Christmas card or just a winter card! nice image and l love the blues it's got a lovely feel to it :) Sandra H

Debs M said...

gorgeous colours and card, love it x

Tracey said...

This is stunning Vicky, I love all the details & the blue tones.
Hope you're having a great weekend :)
Hugs
Tracey
xx

arjette said...

Wooww Vicky, your card is gorgeous!!! That image is sooo cute!!

gr. arjette.

heidy said...

Hi sweetie,love your blue card,I have this stamp too,I have to dug around too lol
Take care !
XXX Heidy

Tracy said...

I love your theme this week, and I will try to play along. Your creation is gorgeous vikky, i'm loving that image, it's so sweet.

I don't think I have a rubber stamp that hasn't been inked, but I don't think i've quite got as far as others yet, my collection is still quite small compared to most Lol!

Happy crafting
Tracy x

Lorraine said...

THIS IS STUNNING HUNI,HOPE YOUR FEELING OK I HAVE BEEN THINKING OF YOU SO KEEP WELL OR ELSE YOU WILL HAVE ME TO DEAL WITH LOL LOVES YA REALLY XX

Maria Therese said...

Gorgeous card!

KraftyKoolKat said...

This is gorgeous sweetie. I do wish I knew how you create the sky so well? Please be careful with your health hunni, I know I am all ways nagging you. Lol!!!

Hugs
Cathy
xxxx

misteejay said...

Such a beautiful card Vicky - I love these colours for Christmas stuff.

Toni xx

carol said...

ooh what a gorgeous card, thanks for joining us at CRAFTYCATZ this week, x carol

karen said...

Hi Vicky, so beautiful, I really love all your blue shades! Love your card and great challenge, hugs, Karenxx

Vicky said...

Wow Vicky this is gorgeous hun..!love this cute image and I cannot believe it's her fist inking..lol..or can I hehehe!!!

thanks for joining us at tpc...and good luck..!

have a lovely evening...hugs Vicky xx

Debs said...

Oh Vicky this is gorgeous! I love this image (I think I have it - will have to go look in a min!!).
Loving the colours - blue is fab for Christmas and hey that's another 1 to add to the one you did in Feb lol!!
Hope you are having a fab weekend.
Don't go over-doing things.
Debs xx

Sandra said...

Beautiful card! Makes me freeze in July!! Love it!
Hugs Sandra

lindyloo said...

Gorgeous card love the image and colours thank you for joining us at the crafty catz linda x

Hazel said...

Vicky what a totally stunning card - I just love that LOTV image - its one of my faves - and the colours you have used are fab. I look forward to seeing your next creation. Hazel x

Pop's Cards said...

Hey gorgeous, I love this in blue, dont think i have seen her in blue before, fab swirls behind them flowers too, gorgeous work, have a fab weekend hugs pops x x

Thanks for joining us at LOTV too mwah x x x

Chrissy said...

Gorgeous Vicky...love this wee image...AND I actually have it.
Love the blues...hope mine is blue enough.Beautiful details with the twinw through the lace and flowers...so pretty.
Luv CHRISSYxx

Grenouille Greetings said...

Oh so sweet, Vicky! Love the Baker's twine threaded through the lace ribbon and of course your colouring is dreamy! Hugs, Lesley

Lisbeths kort og scrap said...

An absolutely wonderful card. You've really catched the winterfeeling with this one. I love your colouring! Thanks for joining us at Fussy and Fancy. Good luck. Lisbeth K

xxxtglxxx said...

shame on you!! :) lol!

I love this image Vicky! When I bought some of the new releases from LOTV I dithered so much over some of the older images too! I ended up getting a few of each, but I still need this one ;)

Love the blues theme, and this is just a gorgeous, gorgeous, gorgeous chrimbo card! Absolutely divine!

Have a great day hun,

hugs

xxalisonxx

Elise said...

OMG Vicky!!! This is just .. wow wow woowwwww gorgeous! I love your colouring and how you did the sky and snow! Add in all those beautiful dp's and flowers .. this is just STUNNING!!!!

ps.. hope everything is okay with you! :)

Big Hugs,
Elise

Cheryl said...

oh hun this is one brilliant card the colors the detail all are just so beautiful,take it easy hun,great to have you back in blog land hugs cheryl xxxx

Gibmiss said...

hI VICKY
GORGEOUS CARD ...LOVE THE IMAGE SOOO SWEET ....LOVE THE LACE ....
HUGS
SYLVIE
XXXXXX

Susie Sugar said...

Wow how pretty that icy blue colouring is chillingly beautiful !!
great papers and detail too
Have a lovely Sunday
Hugs Susie xx

marion said...

what a sweet card ! hugs, Marion

Curlybear said...

OMGosh this is one gorgeous card Vicky, it makes me shiver with those gorgeous blue frosty tones its brilliant,

Thank you so much for joining us at Crafty Catz this week, for our challenge 93 Christmas in July.

I have some Calorie free Candy if you are interested.

Good Luck with the challenge,
Hugs Bridget Crafty Catz DT :0) x

Curlybear said...

OMGosh this is adorable I just love the frosty blue tones, it made me shiver lol,

Thank you so much for joining us at Crafty Catz this week, for our challenge 93 Christmas in July.

I have some Calorie free Candy if you are interested.

Good Luck with the challenge,
Hugs Bridget Crafty Catz DT :0) x

cardmaking bird said...

Ooooo, good challenge, I do like a bit o' blue! And gorgeous card, hun! Love the DP and that image! Hugs, Marie xxx

Jennifer said...

So stunning Vicky. Take care sweetie xx Jenny xx

Catherine said...

Fantastic card!

Scrappy Scatty said...

what a lovely card
thank you for joining us this week at Charisma Cardz
Love Jan
xx

Donna said...

Gorgeously pretty card Vicky and such pretty added detail...hope you are feeling a bit better today hun :) Donna x

Donna said...

Gorgeously pretty card Vicky and such pretty added detail...hope you are feeling a bit better today hun :) Donna x

Gemma said...

a really cute card! Thanks for joining in with our 4 legged friends challenge this week at Charisma! Gemma :)

Julie said...

Such a beautiful card, Vicky!! The colours are stunning and of course the papers arse so lush!! Fab card!! Juliexx